Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

piese auto reconditionate

Obiectul de activitate al firmei este service auto.Reconditionam cutii de transfer pentru BMW.Clientul (persoana fizica sau juridica) vine cu cutia defecta si este montata una reconditionata pe autoturism.Noi la randul nostru reconditionam piesa primita si o vindem mai departe la alt client sa o montam noi daca vine cu autoturismul in service.
1.Cum inregistrez in contabilitate si pe baza carui document cutia defecta primita la schimb de la client?
2. Cum inregistrez in contabilitate piesele de schimb folosite pentru reconditionarea cutiei defecte si cum inregistrez cutia reparata?
3.Daca trimit cutia reconditionata la client in tara cu obligatia returnarii cutiei defecte pot sa trec pe factura c/val garantiei pentru returnarea cutiei defecte?

1 raspuns


la 11 Feb. 2019
Reconditionarea pieselor reprezinta servicii de reparatii, daca montati aceeasi piesa clientului, sau in cazul achizitiei piesei defecte, repararii si vanzarii, se procedeaza la evaluarea piesei, contract de achizitie, inregistrarea ca marfa, deviz reparatii care adauga cheltuielile cu alte componente si manopera, pret de vanzare marfa. Piesa defecta nu poate fi preluata ca garantie de la client, ci se va face factura cu piesa vanduta ca prima pozitie, si a doua cu piesa retunata si valoarea estimata pentru achizitia acesteia, rezultatul fiind diferenta dintre cele doua pozitii.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...
contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
x