Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Comisia de inventariere - formulare ? ce trebuie verificat si de scris ? ....?

Buna ziua !
Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi.
La sfarsitul acestui an, am fost numita presedinta in Comisia de inventariere: 1. - a imobilizarilor necorporale, 2. - mijloace banesti si alte valori, 3. - creante, 4. - datorii, 5. bunuri primite in custodie, leasing, 6. - chirie si 7. - a celorlalte elemente de natura activelor care nu au substanta materiala, 8. - a datoriilor si 9. - capitalurilor proprii. NU AM FACUT NICIODATA acest lucru. Va rog sa imi spuneti ce Formulare obligatorii trebuiesc ? Pentru bunuri primite in custodie, leasing - am inteles ca sunt Liste de inventariere. Dar pentru celelalte ? ce modele de Formulare se folosesc, pentru fiecare in parte ( pentru 1, 2, 3, ...., 9 ) ? Va rog din suflet sa imi dati cateva sfaturi ! La ce anume trebuie sa fiu atenta ? ( sa verific si sa scriu ? ) ...?

2 raspunsuri


la 13 Dec. 2018
Aveti liste de inventar pentru obiecte, jurnale si balanta la 31.12 prin care verificati soldurile furnizorilor, clientilor, registrul de casa, extrase bancare etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Dec. 2018
Va multumesc enorm de mult pentru ajutor !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...