Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Comisia de inventariere - formulare ? ce trebuie verificat si de scris ? ....?

Buna ziua !
Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi.
La sfarsitul acestui an, am fost numita presedinta in Comisia de inventariere: 1. - a imobilizarilor necorporale, 2. - mijloace banesti si alte valori, 3. - creante, 4. - datorii, 5. bunuri primite in custodie, leasing, 6. - chirie si 7. - a celorlalte elemente de natura activelor care nu au substanta materiala, 8. - a datoriilor si 9. - capitalurilor proprii. NU AM FACUT NICIODATA acest lucru. Va rog sa imi spuneti ce Formulare obligatorii trebuiesc ? Pentru bunuri primite in custodie, leasing - am inteles ca sunt Liste de inventariere. Dar pentru celelalte ? ce modele de Formulare se folosesc, pentru fiecare in parte ( pentru 1, 2, 3, ...., 9 ) ? Va rog din suflet sa imi dati cateva sfaturi ! La ce anume trebuie sa fiu atenta ? ( sa verific si sa scriu ? ) ...?

2 raspunsuri


la 13 Dec. 2018
Aveti liste de inventar pentru obiecte, jurnale si balanta la 31.12 prin care verificati soldurile furnizorilor, clientilor, registrul de casa, extrase bancare etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Dec. 2018
Va multumesc enorm de mult pentru ajutor !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

x