Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Bon fiscal gresit in casa de marcat!

Buna ziua!
Spuneti-mi, va rog, care este procedura corecta si legala cu privirea la emiterea gresita a unui bon fiscal, respectiv s-a batut suma gresita.
Este corect daca s-a intocmit un referat cu declaratia operatorului casei de marcat cu referire la eroarea produsa, la care s-a atasat bonul gresit?
Raportul Z din ziua respectiva este mai mare decat incasarile efective, cu valoarea acelui bon gresit, iar in contabilitate se va inregistra doar suma corecta. Se completeaza in registrul special ceva?
Multumesc anticipat!

1 raspuns


la 25 Mai. 2012
Vezi art. 36 din HG 479/2003 obligatia agentilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale " Pentru corectarea sau anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal utilizatorul intocmeste un dosar care va cuprinde: a) sesizarea scrisa a persoanei care a efectuat gresit operatiunea, cu precizarea motivatiei de corectare sau de anulare a acesteia, precum si a numarului de ordine al bonului fiscal de corectat, a orei si minutului emiterii acestuia; b) decizia scrisa de aprobare a corectarii operatiunii gresit efectuate, emisa de directorul financiar-contabil, contabilul-sef sau de alta persoana care raspunde de gestionarea patrimoniului unitatii; c) copie de pe nota sau notele de receptie si constatare de diferente, intocmite de la ultima inventariere pana la zi, prin care a fost stabilit pretul cu amanuntul al produsului sau produselor inregistrate gresit in aparatul de marcat electronic fiscal; d) nota de contabilitate care reflecta operatiunea efectuata." In contabilitate veti inregistra suma corecta.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...
Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...
x