Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

Logheaza-te utilizand retelele de socializare Login Facebook
Recuperare parola
ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Produse distruse de client - Ajustare TVA

O societatea din Romania a vandut canapele din tesatura la un client din Franta. Aceste produse din cauza calitate tesaturi a fost contestate de clientul din Franta. Conform intelegeri scrise cu clientul din Franta produsele vor fi destruse de clientul din Franta pe cheltuiala sa, dar firma din Romania va emite o factura de storno cu valoare produselor vandute. Pentru a evita ajustarea sumei TVA deduse cum poate sa faca dovada ca produsele au fost distruse?
Adaugata in   TVA Produse distruse - tva

1 raspuns


la 26 Dec. 2017
Produsele livrate conform clauzelor contractuale trebuie achitate. A storna factura fara sa aveti un document de distrugere din partea transportatorului sau beneficiarului nu este o procedura corecta, la fel si abandonarea produsului la beneficiar. Acesta trebuia sa va trimita dovezi ca marfa ajunsa la destinatie este deteriorata si nu mai poate fi reconditionata, precum si o factura de distrugere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.