Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Protectia datelor cu caracter personal

Buna ziua.Avem o pensiune cu bar , restaurant , cazare . Cu privire la noua lege ce a intrat in vigoare in 25.05.2018 am intocmit o decizie pentru desemnarea responsabilului pentru protectia datelor cu caracter personal.Mai trebuie facut atceva?Trebuie instiintat fiecare client la care i se iau datele pt intocmirea facturii?
Va multumesc.

4 raspunsuri


la 28 Mai. 2018
Da. Va trebui sa aveti un mesaj privind protectia datelor si o procedura privind modul de colectare si pastrare a confidentialitatii datelor.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 28 Mai. 2018
Multumsc.Am intocmit si o nota de informare privind protectia datelor personale care va fi afisata la receptia pensiunii.Oare este nevoie si sa semneze clientii ca au luat luat la cunostinta despre acest lucru?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 28 Mai. 2018
Nu este necesar sa semneze. Este o informare asupra modului de utilizare a datelor personale.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Mai. 2018
Cobform legislatiei, vom avea mereu nevoie de a avea procedura prentru a proteja datele si trebuie adaptata la fiecare entitate.Datele se pastreaza si se colecteacza ca de obicei, mai ales trebuie si stocate in fisiere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...