Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

Logheaza-te utilizand retelele de socializare Login Facebook
Recuperare parola
ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Monografie contabila si documente necesare pentru meniu nunta

Societatea a deschis o sala unde organizeaza nuntii. Meniul se pregateste in bucataria proprie. Ce documente se intocmesc pentru calculul meniului? In valoarea acestuia pe langa alimente se includ si celelante cheltuluieli, respectiv, curent, gaze etc, ori se factureaza separat tinand cont ca procente diferite de TVA.?

1 raspuns


la 14 Iun. 2016
Organizarea de evenimente are co caen diferit de cel al restaurantelor, ambele fiind necesare pentru incheierea contractului. Avand in vedere fiscalitatea diferita pentru cele doua activitati, acestea trebuie separate. Inchirierea salii presupune o perioada de folosinta care include utilitatile si personalul administrativ. Partea de preparare mancare si servire se face conform contractului, la baza meniului fiind retetarul. Facturarea se face separat fiind doua contracte diferite.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!