Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Etica profesionistilor contabili

B. Sunt contabil la biroul financiar al unei firme si ma ocup de analiza si înregistrarea ordinelor de deplasare. În ultima vreme am constatat ca unul dintre directori (apropiat al actionarului majoritar), desi vine zilnic la serviciu, îsi depune ordine de deplasare foarte costisitoare si nerealiste cu scopul de a-si rotunji veniturile. În plus, am aflat ca îsi deconteaza frecvent cheltuieli personale mai mari decat ale celorlalti directori (mese la restaurant,combustibil pentru masina proprie, telefonul etc.). Ce să fac?

1 raspuns


la 18 Aug. 2018
Ordinul de deplasare este semnat si acceptat de catre reprezentantul legal. Datoria contabilului este sa inregistreze cheltuielile din decont ca deductibile sau si sa semnaleze marirea fiscalitatii in cazul prezentarii unor cheltuieli care nu au justificare. In procedurile de lucru trebuie sa aveti stabilite structura cheltuielilor pentru fiecare functie, sau o decizie cu grila cheltuielilor acceptate.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...