Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Amortizare utilaje neutilizate

Buna ziua, am o situatie neclara pentru mine, pentru care, va rog un ajutor.
Un SRL are ca activitate secundara inchiriere de utilaje. Are achizitionate o serie de uitilaje (in mare parte in rate) pe care le-a inchiriat , avand acoperite cheltuielile cu amortizarea, dobanzile , taxe -impozite,etc. cu veniturile din chirie. .
Cu 01.07.2016 se reziliaza un contract , iar pentru utilajele respective nu se gaseste alt client pentru a fi date in chirie. Intrebarea mea : - incepand cu 01.07.2016 este deductibila cheltuiala cu amortizarea, dobanzile,etc. pentru aceste utilaje , avand in vedere ca incepand cu 01.07.2016 numai ?produc? venituri pentru firma?!?
Sau, pana la un nou contract de inchiriere aceste cheltuieli se considera nedeductibile, si (eventual) utilajele trebuie sa intre in conservare ?!? Cu multumiri.
Adaugata in   Studii de caz Fiscalitate

1 raspuns


la 06 Iul. 2016
Amortizarea se aplica tuturor mijloacelor fixe achizitionate de catre firma, utilizate in scopuri economice. Chiar daca aceste utilaje nu sunt folosite se aplica amortizarea. Doar in cazul in care achizitia are ca obiect un mijloc fix care nu face obiectul activitatii economice, nu sunt deductibile cheltuielile.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...