Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

monografie pt derularea unui proiect in cadrul unui ONG

Un sindicat primeste o finantare privata pentru derularea unor proiecte, cursuri de dezvoltare personala si profesionala, adresate membrilor sai.
La randul sau, sindicatul va trebui sa achite cheltuielile ocazionate de organizarea acestor proiecte (cazare, masa, transport, protocol, etc) incadrandu-se in limita finantarii primite .
Exista un cont de cheltuieli in care ar putea fi inregistrate toate aceste cheltuieli aferente acestui proiect ?
Tinand cont ca sindicatul este o organizatie non-profit, neplatitoare de TVA si care nu desfasoara activitati economice, va rog sa-mi indicati care ar fi cea mai potrivita monografie contabila .
Va multumesc

2 raspunsuri


la 25 Iun. 2014
In cazul obtinerii si derularii proiectelor cu fonduri nerambursabile se fac analitice distincte fata de activitatea uzuala pentru a avea o situatie clara pentru raportarea financiara si gestionarea fiecarui proiect. In contabilitate veti inregistra pe contul 736 sumele ce reprezenta fonduri nerambursabile de la bugetele locale sau bugetul obtinut de la minister, iar formula este 5121=736 sau utilizand contul 7392 pentru sumele reprezentand fonduri nerambursabile de la UE sau alti finantatori straini cu formula 5121 = 7392. Daca fondurile nerambursabile vin dupa ce asociatia desfasoara o parte din activitati, deci face o serie de cheltuieli din fonduri proprii sau atrase de la terti si apoi trimite copii de pe documentele justificative spre decontare, se trec prin conturile de cheltuieli aferente organizate cu analitic distinct.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 25 Iun. 2014
multumesc
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!