Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

De ce documente contabile am nevoie pentru un SRL?

Buna ziua, tocmai am infintat in SRL cu activitatea principala : Activitati de asistenta stomatologica. Firma nu este platitoare de TVA si are in singur angajat care este si administratorul.
Imi puteti spune va rog de ce documente contabile as avea nevoie si ce tipuri de facturier si chitantier ar trebui sa achizitionez ? E nevoie sa cumpar cel cu 3 culori (alb-roz-verde) sau pot folosi direct facturile generate de programul de contabilitate SAGA.
Pentru cheltuielile de infintare trebuie ca administratorul sa isi crediteze firma, pentru aceasta situatie de ce fel de document am nevoie sau se poate genera la fel din programul de contabilitate ?
Va multumesc!

1 raspuns


la 27 Feb. 2018
Daca utilizati un program de contabilitate, puteti genera si facturi, fara sa fie nevoie sa achizitionati formulare de la librarie, dar daca asistenta este pentru persoane fizice, veti avea nevoie de o casa de marcat. Sumele cu care asociatul finanteaza activitatea firmei trebuie sa fie inscrise intr-un contract de creditare urmand a fi recuperate intr-un termen sau in functie de lichiditatile firmei.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...