Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

URGENT: un articol de lege cine trebuie sa detina contractele institutiei ?

Buna dimineata !

URGENT, rog raspuns: un articol de lege:
- cine trebuie sa detina contractele institutiei ? contabilitatea ? sau juristul institutiei publice ?

Colegul meu care aplica viza CFP mi-a spus ca la un Curs de pregatire profesionala s-a discutat ca trebuie sa se tina cont de "Regula celor 4 ochi", adica sa existe un control intre compartimente,
compartimentul de achizitie intocmeste draftul de Contract, juristul il vizeaza, la fel CFP-istul, iar contabilul sef il semneaza.
Insa toate Contractele trebuie sa le detina juristul institutiei noastre care are obligatia in Fisa postului sa verifice executarea Contractelor.

4 raspunsuri


la 18 Ian. 2017
Organizarea documentelor se face conform procedurilor. Circuitul este cel prezentat, dar in opinia mea, contractele trebuie sa fie in original indosariate la compartimentul juridic cu documentele justificative de achizitie, acesta fiind complet, iar contabilitatea ataseaza copia la factura, alocare si ordonantare pentru justificarea platii.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Ian. 2017
In institutia noastra s-a hotarat următoarele: - compartimentul juridic detine doar contractele originale, - compartimentul achizitie publica primeste o copie dupa contracte - compartimentul contabilitate primeste o copie dupa contracte. Este corect ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Ian. 2017
Perfect.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Ian. 2017
Miliarde de multumiri pentru sfaturi !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!