Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

se poate emite o noua decizie ?

Buna dimineata !

Va rog frumos un sfat cu privire la urmatoarea problema:

- fostul director ce a avut un mandat de 3 ani a emis in perioada cat si-a desfasurat activitatea o serie de Decizii interne
- in luna august 2016 functia de director a institutiei noastre publice a fost ocupata de un alt director, numit politic
Noul director vrea ca la acest inceput de an sa dea Decizii noi in locul Deciziilor date de fostul director.
De exemplu: fostul director a emis o Decizie interna prin care a desemnat o comisie de inventar anual. Inventarul inca se deruleaza si acum.
In schimb, noul director vrea sa dea o noua Decizie, cu aceleasi prevederi, dar cu o alta comisie sau sa conceapa el continutul Deciziei. Acesta spune ca nu este de acord cu Deciziile date de fostul director, ca nu este obligat sa le accepte si ca vrea sa dea altele, asa cum vrea el, cu un alt continut.
In alt caz, comisia de inventar numita de fostul director nu si-a inceput activitatea. Iar noul director vrea, la fel, sa emita o noua Decizie, cu o alta comisie, cu un alt concept, ...
La fel vrea sa procedeze cu toate Deciziile interne care ar avea un caracter permanent, sa le abroge pe cele vechi si sa emita altele noi ( de exemplu: in cazul Deciziei de numire a unui responsabil cu probleme de PSI, ..)
Se poate asa ceva ?

4 raspunsuri


la 18 Ian. 2017
In contractul de mandat, directorul raspunde pentru activitatea desfasurata de institutie, putand emite decizii de organizare interna conform procedurilor. In concluzie, acesta poate schimba componenta unei comisii sau chiar a consiliului de administratie prin decizie interna.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Ian. 2017
Va rog mult de tot sa imi spuneti: - daca noul director poate schimba si membrii unei comisii de inventariere care se afla deja in derulare.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Ian. 2017
Directorul poate anula comisia de inventariere daca aceasta nu este completa sau nu isi exercita atributiile,inventarierea fiind nefinalizata in termen.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Ian. 2017
Miliarde de multumiri pentru tot !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...