Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Receptie marfa in custodie - Aviz de Insotiee a Marfii

Suntem o Intreprindere Individuala cu obiect de activitate depozitare-5210- (cereale), pe baza de contracte receptionam marfa in custodie. La receptie intocmim BCAR (buletin de cantarire, analiza si receptie). Pana acum ceream furnizorului X sa ne aduca Avize de Insotire a Marfii pentru fiecare pozitie din BCAR (pentru fiecare masina). Pentru furnizorul X aduceau mai multe persoane marfa (cu care aveau ei incheiate contracte, ex.clientul Y). Intrebarea este: pot sa receptionez marfa in baza actelor intocmite de clientul Y pentru furnizorul X daca pe acel document (aviz) scrie ca locul de descarcarea este adresa si unitatea noastra? ( ca urmare furnizorul X sa nu mai intocmeasca avize pentru noi pentru fiecare pozitie din BCAR). Daca DA trebuie sa fac o copie dupa acel aviz? sau sa il retin?
Mi se pare cam ciudata situatia. Furnizorul X ne cere acest lucru dar nu a putut sa ne dea un temei legal, de aceea va cer parerea, deasemenea va rog sa ne indicati un articol de lege care sa ne ajute.
Multumesc anticipat.

1 raspuns


la 29 Iul. 2016
Organizarea activitatii de depozitare este in sarcina intreprinderii individuale, in baza statutului si procedurilor, urmand sa incheie contract de custodie cu firmele care depoziteaza, iar in baza avizului de transport se face procesul verbal de receptie. Pentru fiecare cantitate primita se face o anexa la contractul de custodie care specifica conditiile depozitarii. Daca depozitarea se face cu plata unei chirii trebuie sa faceti contract de inchiriere spatiu de depozitare. Avizul de expeditie trebuie sa fie in doua exemplare, unul ramane la dumneavoastra iar celalalt se duce la firma care depoziteaza.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.