Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

nu se mai inregistreaza la secretariat ?

Buna ziua !

Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat privind o problema
cu documente interne financiar-contabile:

Institutia noastra emite facturi interne pentru prestarea unor servicii de cazare
si chitante de plata catre beneficiari.

Va rog frumos sa imi spuneti
daca facturile interne si chitantele
se numeroteaza sau nu /se inregistreaza sau nu
la secretariatul institutiei noastre ?

Casiera mi-a spus ca sunt suficiente seria si numarul inscrise pe aceste tipizate ...
si ca nu se mai pun pe acestea numere de inregistrare la secretariat.

Este corect si legal ?

4 raspunsuri


la 13 Sep. 2016
Facturile si chitantele emise nu trebuie inregistrate in registrul de iesiri al institutiei, acestea fiind completate si predate pe semnatura beneficiarului si la incasarea numerarului.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 14 Sep. 2016
Cu alte cuvinte, se poate spune ca gestionarul care le-a primit si le completeaza este raspunzator de evidenta lor ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 14 Sep. 2016
Aceste atributii sunt trecute in fisa postului.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 15 Sep. 2016
Va multumesc foarte, foarte mult pentru raspunsuri !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.