Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

inventariere reluata ? + completare PV ? + Decizie ?

In urma unui control de audit intern
s-a spus ca la inventarierea bunurilor
comisia nu a respectat etapele prevazute de lege.

Directorul institutiei noastre a facut cunoscut aceste aspecte
juristului si contabilulului pentru ca acestia sa ia masuri.

Va rog foarte frumos sa ma ajutati si sa imi spuneti
daca pentru respectarea etapelor inventarierii:
1. - contabilul va trebui sa faca reinstruirea comisiei
in sensul reluarii inventarierii,
cu etapele neparcurse si completarii PV-ului ?
sau
2. - directorul institutiei noastre va trebui sa emita o Decizie
in acest sens ?

3 raspunsuri


la 30 Nov. 2015
Nerespectarea etapelor inventarierii nu poate anula efectele inventarului, ci doar poate plasa responsabilitatea rezultatelor asupra directorului, in calitate de reprezentant legal. Doar daca prin efectuarea gresita a inventarului, se constata ca efectele sunt viciate, se va emite o decizie de refacere a acestuia, respectand toate etapele legale,
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Nov. 2015
Va rog frumos sa imi mai spuneti cum se procedeaza daca au fost omise unele elemente ce trebuiau sa se regaseasca in PV-ul final de inventariere ? Se poate completa de catre aceeasi comisie ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 30 Nov. 2015
Se pot face completari cu aceste elemente daca nu se viciaza rezultatul, altfel, ar trebui refacut inventarul.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...
contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...