Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

Logheaza-te utilizand retelele de socializare Login Facebook
Recuperare parola
ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

daca institutia nu are buget, se poate face o plata de majorare a salariului unui angajat, in urma unei reincadrari ?

Buna seara !

Va prezint urmatoarea situatie:
- potrivit Legii salarizarii nr.153 /2017, la data de 01.07.2017.
un salariat trebuia reincadrat pe post
si urma sa i se acorde un salariu mai mare
- institutia nu a avut buget si nu a facut incadrarea respectiva a salariatului

Va rog frumos sa imi spuneti:
- daca institutia nu a avut buget,
este corect ca nu i-a facut reincadrarea pe post si nu i-a platit salariatului
majorarea salariala ca urmare a reincadrarii pe care trebuia sa i-o faca ?
- cum ar fi trebuit sa se procedeze corect ?

Totusi, Legea salarizarii nr.153 /2017 spune ca
salariatul respectiv trebuia sa fie reincadrat si sa i se acorde un salariu mai mare,
insa nici institutia, daca nu a avut buget, nu putea sa faca o asemenea plata ....

5 raspunsuri


la 10 Dec. 2017
Reincadrarea se poate face si retroactiv ? pana la ce data ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 11 Dec. 2017
Daca salariatul trebuia sa fie reincadrat in alta pozitie, institutia trebuia sa faca rectificarea bugetara si sa faca corectia conform bazei legale la data cand s-a constatat. Pentru repararea situatiei, daca institutia nu face modificarile, persoana va depune un referat prin care va solicita corectia, iar la termenul legal va actiona in justitie institutia urmand ca in baza hotararii judecatoresti sa oblige efectuarea corectiei.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 11 Dec. 2017
Va multumim enorm de mult pentru ajutor si timpul acordat !!!.....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 15 Dec. 2017
Revin cu inca o intrebare: Va rog frumos sa imi spuneti daca institutia va putea face corectia in mod retroactiv, adica daca va putea sa faca abia acum corectia de la data de 01.07.2017 ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 15 Dec. 2017
Fiind la sfarsit de an bugetar, daca institutia a virat deja banii pe care i-a avut in plus la capitolul salarii, ce va putea face ? Cum va trebui sa procedeze institutia pentru a putea da salariatilor diferentele de bani pentru reincadrare ? Dar daca directorul va da un raspuns abia peste 30 de zile, adica abia la inceputul anului bugetar urmator, in anul 2018 ? Singura varianta a salariatilor este sa dea in judecata institutia pentru ca sa li se dea un drept prevazut de lege care nu li s-a acordat ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...