Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Cum va intra în contabilitate ?

Instituția noastră publică a organizat o tabără de pictură, s-au folosit materialele puse la dispoziție de instituția noastră, de către pictori din diverse tari.
O parte din tablouri vor rămâne la instituția noastră.
Cum vor intra în contabilitate , în instituție aceste tablouri ?
Ce act de intrare se va putea face ? .... de donație sau de vânzare nu se poate. ...

4 raspunsuri


la 31 Iul. 2016
Pentru punerea la dispozitie a materialelor presupun ca institutia a organizat un eveniment, deruland un proiect, care are ca rezultat aceste lucrari. In baza acestui document se inregistreaza in contabilitate lucrarile respective, acesta putand lua forma unui referat, proces verbal etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 31 Iul. 2016
Un Acord de colaborare/parteneriat se poate face pentru acest proiect ? În acest Acord se poate menționa aceste lucruri ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 01 Aug. 2016
Pentru derularea proiectului este necesar un contract, parteneriat, acord etc, ca document care sta la baza activitatii.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Aug. 2016
Vă mulțumesc enorm de mult pentru răspuns !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...