Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

Logheaza-te utilizand retelele de socializare Login Facebook
Recuperare parola
ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

ce grila salarizare si incadrare ?

Buna ziua !

Revin la Subiectul:
reincadrarea salariatilor - din 01.07.2017 ? + si acum, se poate face reinacdrarea, retroactiva, si se pot acorda diferente de salariu ? + daca nu era buget ?

Va rog din suflet sa imi spuneti - personalul secretara, casiera, juristul, referentul de la Resurse Umane din ce categorie face parte ? Unde pot sa il incadrez ?

pentru ca la alte muzee, la alte biblioteci si la administratie nu pot sa ii incadrez ....
pentru ca institutia noastra care are un personal atat de divers,
pentru ca este un muzeu de nivel judetean aflat in subordinea Consiliului Judetean,

nu stiu unde sa incadrez ca sa nu gresesc ....

Consiliul Judetean a aprobat doar Organigrama institutiei noastre care a ramas la fel din anul 2011.

Consiliul Judetean nu a facut si incadrarea personalului institutiei noastre.

Daca Consiliul Judetean este ordonatorul principal de credite,
iar institutia noastra este ordonator de credite, fiind subordonata Consiliului Judetean, cine va trebui sa faca incadrarea intregului personal ? pe compartimente /birouri /.... si cine va trebui sa stabileasca salariile personalului cf. Legii nr.153 /2017 ?

Va rog din tot sufletul sa imi explicati cum se procedeaza ?

7 raspunsuri


la 18 Dec. 2017
Incadrarea acestora se face conform posturilor similare ocupate de consiliul judetean, fiind o institutie subordonata acesteia, la categoria de personal contractual, nu in cea a functionarilor publici, atata timp cat organigrama este aprobata de Consiliul judetean ca ordonator de credite. Institutia propune un buget si o organigrama catre ordonatorul de credite, iar acesta decide daca aproba sau nu.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Dec. 2017
Miliarde si miliarde de multumiri !!!!.....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Dec. 2017
Dar in cazul in care Consiliul Judetean nu aproba cele de mai sus, - cum se va face reincadrarea personalului mentionat ? - ce salarii se vor da ca urmare a carei reincadrari ? in ce grila vor ramane acest personal ? ....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Dec. 2017
Daca ordonatorul nu accepta organigrama si bugetul pentru salarii va trebui sa va incadrati in bugetul respectiv.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Dec. 2017
Colegul de la Resurse Umane imi spune ca acest personal trebuie reincadrat intr-un fel, intr-una din Grilele prevazute in Legea 153 /2017, dar care ? Personalul de mai sus trebuie sa se regaseasca intr-o Grila, pentru a se stabili in mod concret situatia lor si pentru ca la un control sa se justifice din punct de vedere legal din punct de vedere al platii anumitor salarii, ... Va trebui sa reincadram personalul si sa le calculam salariile dupa o Grila, dar care si cum ? pentru ca si salariatii sa isi poata verifica drepturile salariale, ....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 19 Dec. 2017
Veti adopta aceeasi grila de salarizare ca ordonatorul de credite.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 20 Dec. 2017
Miliarde si miliarde si miliarde de multumiri pentru timpul acordat si pentru lamuririle pe care ni le-ati oferit !!!!.....
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
Contabil sef Teodora Munteanu
Are o experienta deosebita in rezolvarea problemelelor practice ale contabilitatii. Dificultatile...
Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.