Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Ce atributii trebuie sa aiba un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal ?

Hristos a inviat !

Conform legii, din 25.05.2018 intra in vigoare anumite Reguli privind protectaia datelor cu caracter personal.

Societatile comerciale si institutiile publice trebuie sa numeasca un salariat responsabil cu datelor cu caracter personal.

Va rugam din suflet sa ne ajutati cu cateva sfaturi, sa ne spuneti ce atributii trebuie sa aiba un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal ?
Un contabil am inteles ca ar fi incompatibil sa fie desemnat ...
dar atunci ce salariat ar putea avea aceasta responsabilitate ?
... referentul R.U. - ar putea fi responsabil cu protectia datelor cu caracter personal ?

4 raspunsuri


la 03 Mai. 2018
In Decizia de numire ce ar trebui scris ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Mai. 2018
Orice persoana care lucreaza in RU, in opinia mea, este incompatibila cu postul privind protectia datelor personale, deoarece intra in contact direct cu acestea utilizandu-le in diverse operatiuni. Angajatul desemnat, trebuie sa supravegheze modul de utilizare al datelor personale, sa verifice procedurile de lucru, sa impuna anumite modificari.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Mai. 2018
Decizia este aceeasi ca formatul utilizat de institutie, dar va trebuie modificari si in organigrama, regulamente, proceduri, fisa postului etc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 03 Mai. 2018
Mii de multumiri !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...