Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

bunuri lipsa la inventar - gasite partial, dar platita cval lor de catre angajati

Buna ziua !
Va prezint urmatoarea situatie:
- in urma inventarierii anuale a bunurilor institutiei, s-a constatat o lipsa bunuri in gestiune a 2 salariati. Salariatii au depus un Angajament de plata si au achitat in mare parte cval bunurilor lipsa. Insa, recent, odata cu intrarea in gestiune comuna si a unui alt salatiat, s-au descoperit o parte din bunurile ce lipseau. Ajutati-ne va rugam cu un sfat, cum trebuie procedat fata de salatiati. Cu suma platita in plus ( pentru bunurile gasite ulterior ) de angajatii gestionari, ce va trebui sa faca institutia ? Sa o returneze sau nu mai poate face acest lucru ? Ce documente trebuie sa faca angajatorul pentru a-i scadea de la plata pe cei 2 gestionari ? Dar in contabilitate, cum va trebui procedat ?

4 raspunsuri


la 10 Iun. 2018
In cazul respectiv nu a fost efectuat un inventar corect, iar membrii comisiei pot fi sanctionati. Pentru bunurile care au fost regasite se introduc in gestiune de catre comisie si se reface raportul de inventariere urmand ca diferentele retinute salariatilor sa fie restituite.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 11 Iun. 2018
Dar salariatii se tem si nu mai cer diferentele de bani platite in plus...... in acest caz institutia va ramane cu banii ?
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 11 Iun. 2018
Le pot considera venituri exceptionale in caz ca nu se mai pot restitui.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 11 Iun. 2018
Va multumim din suflet pentru timpul acordat si pentru lamuriri !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!