ClubContabilitate.ro Q&A

"cand se poate depune bilantul de lichidare"

Buna ziua,
Am urmatoarea situatia:
managementul a luat decizia de a inchide firma, insa firma are un proiect in derulare cu un client, contract ce urmeaza a genera venituri in luna august su in prima parte a lunii septembrie.
in luna septembrie se va emite catre client o factura pe baza raportului intocmit pentru luna august.
S-a luat legatura cu un cabinet de avocatura pentru a demara procesul, dar dna avocat mi-a spus sa depun bilantul de lichidare, nu am mai depus niciodata, nu stiu care sunt pasii de urmat.
Eu cred ca ar fi corect sa depun acest bilant in momentul in care raportul contractual cu clientul inceteaza,si stiu ca nu mai am nimic de facturat si nimic de incasat.
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, si cu pasii pe care eu ca si contabil trebuie sa ii fac pentru a face acest bilantul de inchidere, ce trebuie mai exact sa inchid.
multumesc



Adaugata in
  • Declaratii si Formulare
  • Bilant de lichidare

Andreea Petrescu
 User  Andreea Petrescu a intrebat la 22 Aug. 2017

 

1 raspuns

Te ajuta acest raspuns? Voteaza aici! Apreciez acest raspuns [0] Nemultumit de acest raspuns [0]
Adrian Condurache
 Consultant Adrian Condurache a raspuns la intrebare la 22 Aug. 2017
Pentru inchidere se ia decizia prin hotarare aga de lichidare voluntara. Punerea in aplicare presupune finalizarea operatiunilor economice, lichidarea patrimoniului, stingerea datoriilor, certificat de atestare fiscala, bilant de lichidare, depunere dosar onrc.



Alte intrebari despre Declaratii si Formulare

Email RSS Facebook Comunica experienta
ClubContabilitate.ro
Sectiuni
  • ANAF si MFP
  • Codul de procedura fiscala
  • Codul fiscal
  • Declaratii si Formulare
  • Legea Contabilitatii
  • Monografii contabile
  • Studii de caz
  • TVA
Video club

X