Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

La schimbarea contabilului trebuie o noua parola pentru Revisal?

Buna ziua, revin la dvs. cu o intrebare. La o pfa, un singur angajat cu cim partial se schimba contabilul. Vechiul contabil facea modificarile in Revisal si calculul salariului, genera D112 si il trimitea administratorului societatii, ca sa isi puna semnatura electronica pe declaratie iar adm. isi transmitea declaratiile online(D300, D394 +D112).
Acum noul contabil trebuie sa transmita toate declaratiile.
Intrebarea mea este: vechiul contabil trebuie sa ii dea noului contabil parola primita de la ITM pentru a putea lucra in Revisal? Sau trebuie sa faca cerere pentru emiterea unei noi parole de la ITM?
Noul contabil va transmite declaratiile tot de pe semnatura electronica a administratorului.

1 raspuns


la 21 Aug. 2017
Pentru revisal se emite o decizie pentru utilizare, putand face cerere de inlocuire parola. In cazul declaratiilor, daca semnatura electronica este a administratorului se emite doar o decizie prin care se desemneaza persoana care intocmeste declaratiile raspunderea fiind in totalitate a administratorului.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.