Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

ce trebuie atasat la formularul 010 pentru inregistrarea firmei ca angajator

O firma care pana acum nu a avut angajati, a angajat in luna februarie o persoana.
Va rog sa imi spuneti daca trebuie si ce anume trebuie anexat la formularul 010 in aceasta situatie.
Este nevoie sa se ataseze contractul de munca al persoanei respective?

2 raspunsuri


la 05 Mar. 2018
La prima angajare, firma trebuie sa se inregistreze la ITM pentru a obtine un cont de utilizator si o parola pentru programul national de evidenta a salariatilor, revisal, iar la ANAF va modifica vectorul fiscal cu introducerea taxelor si impozitului pentru salariati.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 07 Mar. 2018
iar ati dat-o cotita? doamna a intrebat ce trebuie sa anexeze la 010! ii raspund eu: in mod normal nimic fiind declaratie pe proprie raspundere, dar avand in vedere pretentiile anaf, copie dupa contractul de munca.aveti grija sa va incadrati in termenul de 15 zile de la data incheierii contractului. daca l-ati depasit, duceti-va si cu 250 lei.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...