Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

cand se poate depune bilantul de lichidare

Buna ziua,
Am urmatoarea situatia:
managementul a luat decizia de a inchide firma, insa firma are un proiect in derulare cu un client, contract ce urmeaza a genera venituri in luna august su in prima parte a lunii septembrie.
in luna septembrie se va emite catre client o factura pe baza raportului intocmit pentru luna august.
S-a luat legatura cu un cabinet de avocatura pentru a demara procesul, dar dna avocat mi-a spus sa depun bilantul de lichidare, nu am mai depus niciodata, nu stiu care sunt pasii de urmat.
Eu cred ca ar fi corect sa depun acest bilant in momentul in care raportul contractual cu clientul inceteaza,si stiu ca nu mai am nimic de facturat si nimic de incasat.
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, si cu pasii pe care eu ca si contabil trebuie sa ii fac pentru a face acest bilantul de inchidere, ce trebuie mai exact sa inchid.
multumesc

1 raspuns


la 22 Aug. 2017
Pentru inchidere se ia decizia prin hotarare aga de lichidare voluntara. Punerea in aplicare presupune finalizarea operatiunilor economice, lichidarea patrimoniului, stingerea datoriilor, certificat de atestare fiscala, bilant de lichidare, depunere dosar onrc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil Silviu Badea
Absolvent al ASE, colaboreaza in continuare cu succes in mediul didactic. S-a specializat in...
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...