Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inregistrare venituri incasate din vanzare lemn

Bună ziua,
Pe baza unui contract de administrare a unei suprafețe de pădure, am încasat ca beneficiar , veniturile obținute la licitația organizată de administrator pentru vânzare masă lemnoasă.Având în vedere că factura de vânzare a fost întocmită de administrator direct către firma care a câștigat licitația, pot ca beneficiar să înregistrez suma virată , ca venit obținut ,doar pe baza contractului de administrare ?

Mai trebuie să facturăm masa lemnoasă către administrator ?Precizăm că trebuie să respectăm și reglementările din Codul Silvic privitoare la circulația masei lemnoase.
Adaugata in   Codul fiscal

3 raspunsuri


la 18 Aug. 2016
Aveti la baza contractul de administrare care prezinta situatia proprietarului si a patrimoniului. In urma licitatiei se face transferul de proprietate in baza facturii fiscale, cu respectarea reglementarilor din Codul Silvic. In concluzie este necesara si facturarea.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Aug. 2016
Mulțumim pentru clarificare, dar revin pentru amănunte, Din factura întocmită de noi către administrator, a rezultatul financiar pozitiv obținut de acesta- putem scădea cota de 2% fond de mediu plătit deja de administrator ? Mulțumesc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Aug. 2016
Se scad taxele
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...
contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...