Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Inregistrare venituri incasate din vanzare lemn

Bună ziua,
Pe baza unui contract de administrare a unei suprafețe de pădure, am încasat ca beneficiar , veniturile obținute la licitația organizată de administrator pentru vânzare masă lemnoasă.Având în vedere că factura de vânzare a fost întocmită de administrator direct către firma care a câștigat licitația, pot ca beneficiar să înregistrez suma virată , ca venit obținut ,doar pe baza contractului de administrare ?

Mai trebuie să facturăm masa lemnoasă către administrator ?Precizăm că trebuie să respectăm și reglementările din Codul Silvic privitoare la circulația masei lemnoase.
Adaugata in   Codul fiscal

3 raspunsuri


la 18 Aug. 2016
Aveti la baza contractul de administrare care prezinta situatia proprietarului si a patrimoniului. In urma licitatiei se face transferul de proprietate in baza facturii fiscale, cu respectarea reglementarilor din Codul Silvic. In concluzie este necesara si facturarea.
Voteaza raspuns 1 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Aug. 2016
Mulțumim pentru clarificare, dar revin pentru amănunte, Din factura întocmită de noi către administrator, a rezultatul financiar pozitiv obținut de acesta- putem scădea cota de 2% fond de mediu plătit deja de administrator ? Mulțumesc.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 18 Aug. 2016
Se scad taxele
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...
Contabil Alexandra Preutescu
Specialist in solutionarea problemelor ridicate de TVA, taxe si impozite.
contabil sef George Necula
A participat activ la Seminarul National de TVA - aprilie 2011, Seminarul National - Noua Lege a...