Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

expirare durata sediu social

Buna ziua , a expirat durata de functionare a sediului social cu circa 45 de zile , am primit o notificare de la ANAF ,ca in 30 de zile firma va fi declarata ca inactiva daca nu prelungesc durata de functionare a sediului social .Am fost la ORC ,am depus o cere de prelungire a duratei impreuna cu actele necesare ,am avut ca termen de solutionare 04.05.2018 si la aceastdata am primit un raspuns verbal ca solutionarea cereri de prelungire se amana pentru 22.05.2018.
Intrebarea mea este daca voi primi un raspuns favorabil sau daca este bine sa incerc sa obtin o audienta la ORC pentru rezolvarea favorabila a cereri.Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta .

2 raspunsuri


la 07 Mai. 2018
Daca ati depus documentele necesare pentru prelungirea utilizarii sediului, si aveti un bon de inregistrare de la ONRC, nu aveti de ce sa va faceti probleme pana la data hotararii. Doar daca dosarul este incomplet sau anumite documente nu mai sunt de actualitate pot genera un nou termen, iar in cazul in care firma este inregistrata ca inactiv a de ANAF, veti face un memoriu prin care explicati ce s-a intamplat si prezentati termenul de raspuns al ONRC pentru a regla situatia.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
la 07 Mai. 2018
Multumesc frumos pentru raspuns , sa aveti o zi senina !
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!