Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

Logheaza-te utilizand retelele de socializare Login Facebook
Recuperare parola
ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

apărarea concretă a drepturilor mele de consumator

Bună ziua
Vă rog să-mi precizaţi:
1. potrivit legislaţiei în vigoare, cum trebuie să procedez în situaţia în care de mai multe luni de zile prestatorul de servicii tv-cablu nu-mi trimite factura, cu toate multiplele reclamaţii făcute de mine în acest sens. Invariabil mi se răspunde că vor lua măsurile necesare.
2. ce prevede concret legislaţia privitor la transmiterea clientului a facturii, de către prestatorul de servicii tv-cablu.
3. care sunt în mod explicit normele legale privitor la problema mea mai sus expusă.
Menţionez că lunar achit suma precizată într-o factură mai veche.

1 raspuns


la 04 Iul. 2016
Pentru eliberarea facturii catre o persoana fizica, trebuie sa faceti o notificare, sau sa o cereti. In cazul unui refuz din partea furnizorului puteti face sesizare la ANPC si ANAF.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!

Expertii nostri

contabil sef Violeta Georgescu
Are raspunsuri la orice intrebare legata de formulare, declaratii, impozite si mai ales gaseste...
Contabil Senior Georgiana Iovan
Vasta experienta in domeniul contabil, rezolvand cazuri complicate aparute in cateva firme...