Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Email RSS Facebook
Esti membru? Logheaza-te aici.
Nu aveti cont? Inscrie-te gratuit
x Intra in ClubContabilitate.ro

ANAF si MFPCodul de procedura fiscalaCodul fiscalDeclaratii si FormulareLegea ContabilitatiiMonografii contabileStudii de cazTVA

Sediu secundar

Buna ziua,
Am depus ieri 13.08.2013 dosarul la ONRC pentru declararea unui punct de lucru. Termenul de solutionare este estimat pe 16.08.2013 iar cel de eliberare pe 20.08.2013. Eu am inchiriat spatiul incepand din 15.08.2013 .
-Pot incepe activitatea pana la solutionarea dosarului ?
-Dupa eliberare merg la ANAF pentru declarare sediu secundar sau pot sa merg si in acest rastimp cu factura si nr inregistrare ?
-Ultimul drum trebuie sa-l fac la primarie pentru acordul de functionare ?
Care este ordinea ? Ma intereseaza sa eficientizez timpul deoarece am platit deja chiria pe spatiu .
-La ANAF si Primarie aveti idee ce taxe mai platesc ? Pentru o amarata de taraba am platit la ONRC taxa de aproape 300 lei
-Pentru angajarea unui salariat legea imi permite o perioada de proba ?
Va multumesc,

1 raspuns


la 19 Aug. 2013
Pentru a incepe activitatea asteptati actele de la registrul comertului. " Urmatorul drum" va fi pentru obtinerea acordului de functionare, avizele sanitar veterinare etc. In cazul in care la punctul de lucru intentionati sa aveti pana la 5 salariati, avand in vedere prevederile ORDINULUI nr.1.329 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare se va completa formularul "Declaratie privind sediile secundare". Declaratia se va depune la administratia financiara de care apartineti in termen de 30 de zile de la obtinerea documentelor de la registrul comertului. In cazul in care la punctul de lucru intentionati sa aveti peste 5 salariati, atunci se va completa declaratia 060 privind sediile secundare in termen de 30 de zile de la obtinerea documentelor de la registrul comertului. Totodata aveti in vedere acelasi termen de 30 de zile si pentru achizitionarea registrului unic de control pentru punctul de lucru. La angajarea unui salariat perioada de proba este de 90 de zile pentru personalul de executie si 120 de zile pentru personalul de conducere.
Voteaza raspuns 0 Apreciez acest raspuns 0 Nemultumit de acest raspuns
Raspunde
Aboneaza-te GRATUIT la
Newsletter-ul ClubContabilitate.ro

pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!